1) Betalingsmetode: Vi tilbyder mulighed for betaling med kontant, mobilepay, bankoverførsel eller betaling med kort. Du betaler ved booking af tid, kan købe dine behandlinger via vores webshop eller ved din aftale i klinikken.
2) Betaling i rater: Ved køb og betaling i rater kan du dele din betaling op i op til 4 bidder. Ved køb tilmelder du dit betalingskort til automatisk trækning. Du betaler her første rate og efterfølgende hver måned i op til 4 måneder for dit klippekort i de faste rater. Betalingen falder på de raste dage, uanset hvornår du er booket til behandling. Hvis du undlader at betale én af dine rater vil aftalen blive annulleret og det resterende af klippekortet værdi sendt til øjeblikkelig betaling + et gebyr på 1.000 kr.
Du hæfter for det fulde beløb for klippekortet, og din betaling i rater uanset hvornår du behandles – og om du af forskellige årsager skulle blive forhindret i at blive behandlet og må udsætte. Vi anbefaler alle klienter at booke alle tider i kalenderen ved opstart for at sikre et sammenhængende forløb. Ved behandling er det kun muligt at få behandlet de områder du allerede har betalt for gennem dine betalte rater.
3) Leveringsmetode: De købte behandlinger, forundersøgelser og kontroller leveres ved fremmøde til aftalt tid i klinikken. Køber du produkter afhentes de i klinikken på aftalte tidspunkter. Vi sender ikke.
4) Levering: Tiderne for en behandling bookes ind gennem vores hjemmeside, telefonisk, aftale via mail eller når du er til behandling i klinikken. OBS: Betaling for den bookede behandling sker enten før eller senest i klinikken i forbindelse med behandling.
5) Fortrydelsesret: Ved køb af behandlinger har du 14 dages fortrydelsesret fra tilkendegivelsestidspunktet, medmindre at du har påbegyndt behandling, hvorfra du fraskriver dig den resterende fortrydelsesret. Dvs. at din tilkendegivelse er bindende fra tidspunktet den finder sted og fortrydelsesrettet starter altså herfra og ikke fra når evt. tilsendt faktura betales. Du kan ved køb derfor ikke blot vælge at undlade at betale fakturaen, da du hæfter for købet om fakturaen betales til tiden eller ej. Ved køb af produkter kan disse kun refunderes, hvis emballagen/seglet ikke er brudt.
6) Reklamationsret: Der er 24 mdr. reklamationsret på tilkøbte massageapparater. Ved en reklamation skal gyldig kvittering/faktura kunne fremvises.
7) Refundering: Ved refundering ved brug af fortrydelsesretten til behandlinger, skal du sende os en mail på kontakt@klinik81.dk med din beslutning samt reg. nr. og konto nr. som pengene skal returneres til. Returneringen sker indenfor 8 hverdage efter modtagelsen af mailen.
Ved returnering af købte varer ved brug af fortrydelsesretten skal du ligeledes sendes os en mail på kontakt@klinik81.dk med din beslutning. Her aftaler vi en tid i klinikkens åbningstid, hvor du kan komme og returnerer dit køb. OBS: vi modtager ikke pakker ved forsendelse, hverken til adressen eller til pakkeshop. Returneringen kan udelukkende ske fysisk efter aftale.
Ved en reklamation skal du ligeledes sendes os en mail på kontakt@klinik81.dk hvor du beskriver årsagen til reklamationen med et vedhæftet kopi af din bon/faktura. Her aftaler vi en tid i klinikkens åbningstid, hvor du kan komme ind med produktet, hvor den sendes ind til forhandleren. OBS: vi modtager ikke pakker ved forsendelse, hverken til adressen eller til pakkeshop. Modtagelse af produkter ved reklamation kan udelukkende ske fysisk efter aftale.
8) Afbudsbetingelser: Ved afbud senere end 48 timer hæfter du for en afbudsafgift på 1.000 kr., uanset årsag til afbud. Dette gælder også ved afbud af forundersøgelses- eller kontrol-tider.
9) Sygdom/sygdoms-symptomer: Det er ikke tilladt på noget tidspunkt at møde til en behandling med sygdomssymptomer, herunder bl.a. hoste, forkølelse, influenza, kvalme m.v. Her skal du melde afbud til din tid eller sende en anden i dit sted. (give behandlingen til en ven/veninde/partner m.v.) – Sender du en anden, skal vi have en mail herom senest 6 timer inden aftalte tid med info med fulde navn, telefonnummer og mailadresse på vedkommende samt hvilke områder der skal behandles. Det er vigtigt at personen ikke har smurt sig med fugtighedslotion eller taget sol i en uge inden behandlingen. Herudover skal han/hun selv printe, udfylde og underskrive vores samtykkeerklæringen som findes på vores hjemmeside. (Søg på samtykkeerklæring i højre hjørne)
Møder du med sygdomssymptomer til din aftale, vil du få afvist behandlingen, kærligt men bestemt blive sendt hjem, og fortsat hæfte for den bookede tid.
10) Rammerne for din bookede aftale: Af respekt for hinandens tid, bedes du sikre dig, at du har afsat tid nok til den bookede behandling og de antal af områder, der er aftalt. Ved booking hæfter du automatisk for behandling af disse områder, om du ser dig nødsaget til at gå før eller ej. Kommer du for sent til din behandling, kan du ikke få alle områder behandlet, men du hæfter fortsat for betaling af de bookede områder. Kommer du eksempelvis 20 min for sent, koster det for 1 område, 40 min – 2 områder. o.s.v.
11) Udeblivelse: Efter 15 min. betragtes det som udeblivelse og du hæfter for den bookede behandling.
12) Ferie/lukket/klinikkens sygdom: Der ydes ingen kompensation ved ferie, dage hvor klinikken holder lukket eller ved sygdom hos personalet. Vi vil dog altid søge at finde en ny tid så hurtigt som muligt.
13) Udløbsdato på køb: Ved køb af behandlinger, skal disse bruges indenfor 12 måneder fra købsdato. Dette gælder uanset om der er tale om enkelte behandlinger/områder eller klippekort.
14) Rest-behandlinger og overdragelse:
Får du ikke brugt alle områder du har købt behandling til, kan du få en værdibevis på det resterende. Udløbsdatoen er dog den samme.
Det er ikke tilladt at forsøge at sælge gavekort/værdibevis/klippekort eller enkelte behandlinger igennem klinikkens sociale medier eller ved at tage kontakt til følgere af de sociale medier på anden måde. Oplever vi at dette sker, frafalder muligheden for at overdrage behandlingerne til en anden permanent.
OBS: Det er kun muligt at overdrage behandlinger til 1 anden person og kan altså ikke deles ud på flere. Enhver overdragelse skal godkendes af klinikken og er udelukkende op til klinikken at beslutte om overdragelsen kan finde sted, hvis ikke at der er indgået aftale herom forinden køb.
15) Klippekort: Gyldigheden på et klippekort er 12 mdr. medmindre andet er angivet ved eksempelvis kampagnetilbud eller lign. Klippekortene er personlige, men kan godt deles med 1 anden, hvis det aftales med klinikken ved køb. OBS: Det gælder dog kun for klippekort af 10 klip og opefter. Se nærmere om overdragelse under punkt 12 ovenfor. Det er klientens eget ansvar at sikre at købte klippekort bruges inden udløb.
16) Gavekort: Køb af gavekort sker udelukkende i klinikken og er gyldigt i 12 mdr., såfremt andet ikke fremgår på selve gavekortet. Købet kan fortrydes i 14 dage, medmindre gavekortet er taget i brug. (Se nærmere under fortrydelsesret og refundering under punkt 5 og 7)
17) Forbehold:
Det tages forbehold for trykfejl/ fejl i oplyste priser og vi forholder os altid til at rette den evt. fejl og udelukkende sælge produkter/behandlinger til den tiltænkte pris.
18) Konkurrence-rammer og -betingelser.
For at deltage i vores konkurrencer skal du følge de steps der står beskrevet i konkurrenceopslaget.
Har du været så heldig at vinde en af vores konkurrencer, skal du senest indenfor 1 uge, sende os en besked og aftale nærmere, ellers frafalder præmien.
Præmier i vores konkurrence kan ikke ændres til kontanter eller andre ydelser/varer.
Du skal påbegynde eller bruge din præmie indenfor 30 dage, medmindre andet er anført direkte i konkurrencen. Gør du ikke dette, frafalder præmien uanset årsag.
19) Accept af rammer og betingelser
Du tilkendegiver ved booking af du accepterer de gældende rammer og betingelser som fremgår af klinikkens handelsbetingelser, samtykkeerklæring samt behandlingsguide.